IŠBANDYTA! Rekomenduojame Gido Jusufo ekskursiją į Kurto kanjoną

Prieš kelias savaites rašėm straipsnį apie gidą Jusufą besidarbuojantį Alanijoje ir siūlantį ekskursijas lietuvių kalba visuose Antalijos regiono kurortuose poilsiaujantiems lietuviams. Kaip jau rašėme prieš tai, Jusufas yra vienintelis sertifikuotas gidas lietuvių kalba Turkijoje ir būtent tai lėmė pasirinkimą vykti su juo į ekskursiją.

Kviečiame prisijungti prie facebook grupės, skirtos keliaujantiems į Turkiją. Spausti čia

Pasirinkome pramoginę ekskursiją į Kurto kanjoną ir likome be galo patenkinti. Pačioje pradžioje susirinkus net penkiems autobusams lietuvių nustebino taisyklinga Jusufo lietuvių kalba, kurioje juntamas švelnus turkiškas akcentas prideda papildomo žavesio.

Susitikimo proga Jusufas visus lietuvius pavaišino šviežiai spaustomis apelsinų sultimis, kurios atgaivino rytinėje saulėje įkaitusius tautiečius. Pasivaišinę ir atsigaivinę sėdome į autobusus ir pajudėjome link pirmojo lankytino objekto – Kopriuliu kanjono, kurio centrinė ašis yra tiltas statytas III a., Kai šios vietovės priklausė Romos imperijai. Nuo tilto atsiveria puikus vaizdas, todėl nieko keisto visi puolėm įsiamžinti kalnų ir žalio upės vandens fone. Pro Kopriuliu Kanjoną teka upė, kuria kasmet praplaukia 2 milijonai asmenų, pasirinkusių raftingo pramogą.

Šios upė pakrantė nusieta įvairių restoranų ir kavinukių, į vieną iš jų Jusufas ir atsivežė mus papietauti. Pasirinkimas – žuvis arba vištiena nusivylusių nepaliko, o nuostabus upės vaizdas anksčiau pavalgiusius vyliojo toliau fotografuotis.

Po pietų keliavome prie kalnų upės šaltinio kuris yra matomi iš kalno viršaus. Tirpstant kalnams šaltinio ir sniego tirpsmo vandens tekėjimas ypatingai stiprus, todėl galima buvo pasigrožėti tuo. Kai kuriuos gamtos grožis abstulbino ir buvo maniusių, kad tai jau yra Kurto kanjonas, tačiau Jusufas intriguojančiai pasakė, kad tikrasis grožis dar priešakyje ir jis tikrai nemelavo.

Kelios dešimtys minučių važiavimo ir dar dešimt ėjimo, atsigeriant Jusufo suorganizuotos skanios arbatos ir mes jau čia – Kurto kanjone. Vaizdas prieš akis stulbinamas – 800 metrų aukštyje virš jūros lygio esanti apžvalgos vieta puikiai atspindi gamtos didybę, o čia padarytos nuotraukos tikriausiai taps keliautojų profilio nuotraukomis. Nuotraukas iš Kurto kanjono galite pamatyti nuotraukų galerijoje viršuje.

Bendrai, tai yra pramoginė ekskursija su nuostabiu gidu, kuris esant ir daug žmonių, stengiasi visiems skirti dėmesio, o atsiradusius rūpesčius išspręsti. Ekskursija garbaus amžiaus žmonėms gali pasirodyti sunkoka, tačiau neskubant – įveikiama. Vaikai labai laimingi, nes šioje ekskursijoje yra vietos vaikams pajudėti ir išsidūkti, o ėjimo nuotolis neišvargina vaikų. Todėl rekomenduojame visiems Antalijos regione atostogaujantiems lietuviams šią ekskursiją ir Gidą Jusufą, nes šioje ekskursijoje pamatyti vaizdas įsimins ilgam, o padarytos nuotraukos privers pavydėti pažįstamus.