Viešbučio apžvalga: Royal Alhambra Palace

Royal Alhambra Palace

Royal Alhambra Palace yra 5* viešbutis 9 kilometrų atstumu nuo Sidės kurorto centro, esančio Antalijos regione, Turkijoje. Viešbutis yra 40 kilometrų atstumu nuo Antalijos oro uosto ir 115 kilometrų atstumu nuo Gazipašos oro uosto. Viešbutis Royal Alhambra Palace yra įsikūręs ant jūros kranto, kuriame yra smėlio paplūdimys.

Paslaugos

Viešbutyje Royal Alhambra Palace yra 579 kambariai, pagrindinis restoranas, 7 barai, 5 mokami a’la carte restoranai, didžiulis baseinas ir nusileidimo kalneliai, gultai ir skėčiai tiek prie baseino, tiek paplūdimyje. Už papildomą mokestį – skalbyklos, gydytojo, kirpėjo, auto nuomos paslaugos.

Vaikams

Vaikams šiame viešbutyje yra baseinas vaikams, mini klubas, žaidimų aikštelė, diskoteka. Už papildomą mokestį – auklės paslaugos.

Pramogos Royal Alhambra Palace viešbutyje

Poilsiautojai gali žaisti paplūdimio tinklinį, stalo tenisą, naudotis treniruoklių sale, taip pat užsiimti aerobika bei vandens gimnastika. Už papildomą mokestį – boulingas ir biliardas.

Poilsiautojos Jelenos atsiliepimas apie Royal Alhambra Palace

Viešbutis labai gražus ir prabangus, visur švara ir tvarka.

Kambariai

Mes gyvenome deliukse, tai tikrai didelis ir trise vietos buvo pakankamai daug. Mini baras kasdien pildomas alumi ir visokiais gazuotais gėrimais.

Paplūdimys

Prie baseino gultų galėjome rasti bet kada atėjus, vietos pakankamai. Pati viešbučio teritorija nedidele, bet labai gražiai sutvarkyta. Paplūdimys superinis, gultai nauji, jų daug, visur smėliukas, įėjimas į jūrą labai patogus. Pirmas įspūdis tikrai vau.

Maistas

Maistas nepasakyčiau kad kažkas įspūdingo, bet pakankamai skanu, mėsos kokios tik nori, žuvės 1-2 rūšių, kartą per savaitę būna jūros gerybių. Išeidavome iš restorano visada persivalgę. 😁😁😁 Tik jame labai didele problema su personalu, jo ryškiai trūksta, darbuotojai nespėja nurinkti lėkščių, nuvalyti stalo ir sudėti naujus įrankius, apie tai, kad įpiltu gėrimus jau nekalbu. Per vakarienę kol rasi laisvą staliuką atšals maistas. Bet valgyti gali visas 24 val, pilna visokių užkandžių tiek prie baseino tiek prie jūros, tam tikromis valandomis dalinami labai skanus ledai. Dar pamiršau, kam aktualu 😁 alkoholis importinis 😀 😀 😀

Personalas

Barmenai baruose nelabai paslaugus, gal kad sezono pabaiga, jie pavargę ir turistai juos užkniso… Bet aišku tokie ne visi, buvo ir labai šaunių. Animacija faina, galima rasti ką veikti. Vakarinės programos silpnokos, buvome tik pora kartų. 00:00 val prasideda diskoteka viešbučio klube, bet ten nulis žmonių. Kadangi buvome didele kompanija veiksmo mums netrūko, bet jei būtumėme dviese, tikrai būtų liūdna. Poilsiautojai pagrinde vokiečiai ir šveicarai, rusų nedaug, o lietuvių išvis mažai. Apie viešbutį galiu pasakyti, kad patiko, bet antrą kartą į jį nevažiuočiau.